Zwroty i Reklamacje

  1. W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy przedmiot będzie oryginalnie zapakowany, nieuszkodzony oraz nie będzie nosił jakichkolwiek śladów używania. Koszty przesyłki nie są zwracane.
  2. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres sklepu na koszt kupującego. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć swoje dane personalne, oraz wyraźne wskazanie, jaką drogą kupujący chce odebrać zapłaconą za towar należność: przez przelew na konto bankowe, tu prosimy podać numer konta. Pieniądze zwracane są w terminie do 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej.
  3. W chwili odbioru towaru klient jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. W przypadku stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń powstałych podczas dostawy należy niezwłocznie zgłosić to kurierowi oraz skontaktować się z firmą MARTOM dzwoniąc na nr telefonu +48 795-735-140 lub za pomocą poczty elektronicznej - pisząc na adres sklep@cudnelampy.pl. Podstawą reklamacji jest stwierdzenie uszkodzenia w formie spisanego przez kuriera protokołu.
  4. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne, powinien, po uprzednim kontakcie ze sprzedawcą (telefonicznie lub mailowo) odesłać go na adres: MARTOM CUDNELAMPY.PL ul. Tarnogajska 5/9, 50-512 Wrocław. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu, oraz notatkę dotyczącą przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania stanu magazynowego), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Reklamowany towar należy odesłać za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS.
  5. Klient zobowiązuję się, aby zwracany przez niego towar był zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami w czasie transportu.